värre än jul aftons tider

Äntligen hemma efter en riktig kaos-dag på jobbet. Inte nog med att det var lönings fredag och jätte mycket folk, så gick hela själv scannings systemet sönder mitt i allt. Så att alla kunder som hade själv scannat fick ställa sig i vanlig kö och packa upp det de redan hade scannat in och vi var tvungna att skriva upp alla Ica korts nr. Så att trotts att alla 9 kassor var öppna så hade vi meter långa köer, jag och Malin satt för de mesta mitt emot varandra i kassorna och bara skakade på huvudet och blev riktigt full i skratt! Jaja, kul när det händer något eller nått. Nu ska jag bara softa framför tvn och gå och lägga mig i tid, upp tidigt imorgon för att stepa (har längtat) så det ska bli riktigt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback