gårdagen

Igår hade jag fullt upp från morgon till kväll, där av inget bloggande. Dagen började med träning, sen blev det ett spa besök på skogshöjd tillsammans med mamma, mormor, Alexandra, Marina (Alexandras mamma) och även hennes mormor. Vi hade en jätte mysig förmiddag, tyvärr var jag tvungen att åka lite tidigare än det andra eftersom att jag skulle jobba. Direkt efter jobbet så åker jag hem och byter om, för att sen åka på lite förfest och sen blev det utgång på det tillsammans med ett gäng från jobbet. Idag är jag ledig, har precis tryckt i mig mat från donken tillsammans med Frida. Och nu tänker jag bara fortsätta med att njuta av min ledighet och av att mina elva jobb dagar i rad är över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback