jävla hysteri!!!

Jag hoppade träningen imorse eftersom att jag hellre ville gå på spinningen nu på kvällen. Biljetterna släpps en halv timma innan passet börjar. Jag var även där nån minut innan det tillsammans med massa andra som blev utan biljett. Är de meningen att man måste börja hänga vid receptionen minst 45min innan ett pass för att vara garanterad en biljett? Väldigt överdrivet eftersom att det blir en lång väntan. Dessutom ska man sen kriga om en bra cykel, nej inte ok! Det som gör mig mest irriterad är att jag la mig en stund på soffan när jag kom hem, när det sen var dags att röra sig mot gymmet så var jag allt annat än taggad men tog iaf på mig tränings kläderna och traskade ner. Jaja... Bättre lycka nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback