Måndag morgon

Idag ringde klockan 5.50 då var det bara att hoppa i träningskläderna med detsamma som jag lagt fram sen kvällen innan och absolut inte snooza en sekund. För då är det kört! Efter en timmas step på gymmet så kommer jag hem och duschar lägger huvudet på kudden igen och känner mig sådär as nöjd över att ligga där. Främst med tanke på att jag var hos Malin igår kväll och tittade på Beck och gick och la mig vid tolv i natt så blev det inte så många timmars sönn. Hur som, så hinner jag lägga mig i sängen i några minuter och då ringer mamma och säger att jag ska befinna mig på sjukhuset om en halv timma. Att hon hade fått en avbokningstid till mig så det var ju bara att klä på sig och åka iväg. Inget jätte allvarligt hos sjukan, men det skulle ändå kollas upp och allt såg bra ut! Där efter somnade jag om hemma en stund och nu ska jag strax till mormor och morfar för lunch och sen åker jag direkt där ifrån till jobbet vid tre. Tack och lov för att jag hann vila till mig en stund iaf, annars hade det blivit en mindre rolig kväll på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback