hej och hå

Idag har man gjort både det ena och det andra. Startade med ett väldigt roligt aerobic pass. Därefter gick jag och Ida hem till Emelie för att jag skulle färga och slinga deras hår. Emelie blev jätte fin och blev blond i en guldig ton. Sen då Ida som sagt, hon blev bokstavligen talat grå i håret. Silver/lila jag vet inte vad, katastrofalt blev det iaf. Efter många skratt och skämtande om tanten så tog vi oss till jobbet (Ida med en sjal på huvudet) och handlade ytterligare hårfärg. I med den och på med slingmössan och ett antal timmar senare så blev hon super fin. Är man bäst eller? Jag fick till en jätte fin färg på henne, som var mer dämpande och naturlig mot det tidigare platinablonda med mörk utväxt. Efter allt hårfix kommer vår andra Emelie. Vi slänger sen ihop en pizza och korkar upp vinet och så lite efterrätt på det. Kvällen avslutades på korgen där det tyvärr var rekord lite folk. Men vi bestämde oss för att stanna och dansade ändå och gjorde det till det bästa. Nu är klockan massor och jag ligger i sängen och ska sova medan de andra brudarna drog iväg på efterfest. Hej tanten! Nej, men efterfest är ingenting för mig och kommer aldrig att bli. Efter en utekväll vill jag bara hem, men ibland kan man känna sig som Ida i hennes tidigare gråahår ;-) haha.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Såg er ute på berget :) Du var lika snygg som alltid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback