ett långt & förvirrande inlägg

Då var även denna helg snart slut. Men det gör mig ingenting, vill ha måndag, ny vecka och ny månad. Ser fram emot nästa vecka, lön, jobbar fyra dagar och ledig helg med kryssning står på schemat. Vi blir ett gäng på 14 personer från jobbet. Från det ena till det andra så ska det bli riktigt skönt att få gå och lägga sig. Kom i säng vid fyra inatt (imorse) min plan var igår att åka hem och kolla film i min ensamhet efter jobbet. Men med lite övertalning från Emmas håll så åkte jag hem till henne för att kolla melodifestivalen med henne Malin och Sara. Och efter ytterligare lite övertalning så hamnade jag på Berget. Men det var kul, spontant och slutade med en sleepover hos mig. Anledningen till att det blev så sent, jag och Malin låg i sängen och bombade Emma som låg på soffan genom att skicka bilder och ringa henne. Vi (mest jag) skickade även ett antal bilder till varandra... Såklart det fulaste vi hade i telefonen och hade lite kul åt det. Jaja, värt att vara lite trött idag på jobbet ändå antar jag. Nu ska jag umgås lite med Chrille som kom hem från Norrland för en stund sen. Sen blir det till att sova (som sagt). Så godnatt så länge!

Ps. Fick låna ett rosa läppstift av Emma igår. Lite kul med färg på läpparna, framförallt för mig som inte ens använder läppsyl eller någonting. Har aldrig gjort! Men rött har jag kommit fram till att det INTE är min färg, tyvärr. Det är ju så fint med röda läppar. Men rosa däremot, det var mer jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback