massage

För er som inte vet så gick jag en spa utbildning i gymnasiet och de flesta grepp sitter fortfarande i konstigt nog. Så att jag har precis gett Chrille en helkropps massage på nästan en timma. Nu borde det dock vara ombytta roller då jag fick ont i ryggen av att massera i sängen. Men men, man fyller ju bara 25 en gång i livet ;-) och jag vet inte huuur många gånger han har tjatat om massage under våra (snart) sex år tillsammans. I början blev det väl en del, då jag var tvungen att öva, men det var ju ett par år sedan.

Nu ska jag ta ytterligare en dusch, orkade inte tvätta håret efter stepen imorse. Men jag kan heller inte se ut såhär på jobbet idag, så jag måste helt enkelt. Inte ens torrshampo kan rädda den här smör frillan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback