mor & dotterkväll

Viken bra dag jag har haft och den kan bara bli bättre. Började som sagt med träning, handfast snubben kom direkt när jag kom hem. Han skulle egentligen bara ha bytt ut röret under handfatet, men det slutade med att han bytte ut hela skiten. Hurra för det! Nu har vi ett modernt, helt och rent handfat. Medan han höll på så började jag att städa lite smått och när han väl var klar så tog jag tag i toaletten. Satt bokstavligen talat och skurade golvet med klorin på mina bara knän. Som pricken över i:et efter städningen så ställde jag en bukett tulpaner (beroende framkallande) och en skål med godis (bara choklad) på bordet. Har även hunnit med ett besök hos Anna, Alva och Noel, alltid lika mysigt när vi ses. Nu har jag bytt om till träningstights igen, ska strax möta upp mamma för en promenad sen ska vi hem till mig och mysa hela kvällen. Matlagning och "ta igen massa tid i soffan" står på schemat. Har inte setts bara hon och jag på bra länge så det ska bli jätte mysigt. Hon ska även sova över och det händer ju inte allt för ofta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback