vilken dag

Öppnade idag och från och med jag satt min fot på jobbet klockan 7.45 så var det i stort sätt kaos. Behöver inte gå in på några detaljer men ingenting gick som det skulle och att jobba med praktikanter som inte kan allt (typ väldigt lite) och ordinarie personal inte dyker upp pga. schema fel. Så fick jag nästan hjärtsnurr när jag skulle hjälpa alla på samma gång och så hängde sig två kassor mitt i allt kaos och griniga kunder på det. Eh, inga detaljer var det visst. Den sista timman var ögonen så torra och trötta och jag längtade verkligen hem till soffan. Väl hemma somnar jag på två röda, klockan ringde sen 17.00 då det vad dags att byta om och pallra sig ner till gymmet för 60min spinning. Var så nära på att strunta i det, att bara ligga kvar under täcket i soffan med Torsten sovandes på magen var ju så skönt. Men jag var väldigt nöjd med mig själv när jag väl vad färdig tränad. Glömde dock att äta innan träningen, hade bara ätit en fryst liten paj till lunch och efter ett riktigt tungt pass så kände jag hur underläppen började skaka (vilket jag aldrig varit med om förut). Åkte iaf direkt till affären och handlade och åt på en gång, satt väldigt fint i kistan. Nu blir det lite slappande framför tvn, men ska försöka gå och lägga mig skapligt, så att man är pigg inför morgondagens utbildning/kick off ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback