02.21

Ligger i sängen och checkar ut för idag. Vilken dag btw! Jobbat mellan 10-16, byter om till träningskläder på jobbet för att sen åka till wc för att köra ett step pass. Som för övrigt var så jäkla kul, grym musik och helt nya steg. Åker sen direkt hem och duschar och gör mig i ordning för att äta middag hos A-K. Hon bjöd på en jätte god lasange mm, och Johanna på hemmagjorda semlor till efterrätt<3 efter lite vin, tjejsnack och spel så gick jag och Mickis ut och dansade en timma med Johanna mf. Därefter kommer Jocke och hämtar mig, ibland är det extra bra att ha en lillebror! Nu ska jag sova, imorgon är det jobb som gäller igen, men börjar inte för ens klockan ett så att det blir en sovmorgon iaf:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback