efter mycket om och men...

I över en veckas tid har jag suttit och suktat efter dessa två skor på Nelly. Men eftersom att jag gjorde en beställning från hm nyligen så kände jag att det fick räcka. Men eftersom att skorna och t-shirten ska skickas tillbaka så tänkte jag beställa dessa två par ändå. Framför allt eftersom att jag inte kunnat sluta tänka på dem och priset är ju löjligt. De med nitar är sänkta till 150 från 499 och de silvriga till 89 från 299(?) tror ja de kostade innan. Så i lördags när jag tänkte beställa de två var de helt slut i alla storlekar utom en. Jag surfar därefter runt på lite bloggar och läser kissies, då hon bloggat och beställt just dessa. Inte så konstigt att de då tog slut i ett naffs efter hennes inlägg. Men vad är oddsen på att hon beställer just dessa två och just i de färgerna av alla hundra skor Nelly har? Efter mycket om och men är de nu på väg hem till mig. Jag bevakade min storlek och någon människa med storlek 39 som returnerat dessa två skor har gjort mig väldigt glad!

Bilden är lånad av
kissies.se och med de säger jag godnatt!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ska hämta ut de blå idag :) likadana! Såå snygga. Ville ha de vita också men de var slut, kanske ska bevaka dem som di gjorde då:)

2013-01-09 @ 10:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback