hej

Vilken lång, men bra dag detta har varit. Efter att ha jobbat klart mina timmar i informationen så åkte jag tillsammans med Mickis till djur affären för att bli femhundrakronor fattigare på kattmat. Därefter plockade vi upp Chrille och vidare mot Willys för att storhandla. Sedan tog jag en snabb repa på intersport och stadium. Var i stort behov av nya träningslinnen då flera av mina nuvarande börjar sjunga på sista refrängen. Hittade iaf två stycken, ett från Nike och ett från Adidas. Även om jag skulle vilja ha fler, så får vi börja där. Träningskläder är ju inte gratis direkt. Avslutade iaf dagen med en timmas step. Nu ligger jag raklång på soffan och har precis tittat på top model Sverige. Det blir en tidig kväll känner jag.

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Fineeeeee bild! <3

2013-01-29 @ 09:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback