mot jobbet

Sitter i soffan med handduken runt mig och tandborsten i munnen. Dags att göra sig i ordning för att åka och jobba. Idag har jag haft en riktig slappar morgon. Klockan ringde nio men jag låg kvar i sängen och snoozade till tio, sen gick jag upp och åt frukost framför tvn och därefter har jag bara slappat framför datorn. Men nu är det som sagt slut på det roliga och det är dags att åka och jobba. Idag kör jag 13-20.30 skulle egenliten ha inventerat imorse, men jagt bad om att få hoppa det den här gången. Det enda som är bra med att inventera är att man slutar redan vid tio på morgonen, men det är ändå segt att gå upp vid fem för att sen jobba några få timmar och så blir det ju inga pengar? Jaja, dags att åka som sagt. Hoppas att denna dag går fort och även de två nästkommande, därefter är jag nämligen ledig i fyra dagar och det ska bli så skönt :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback