skön dag

Det har verligen varit så himla skönt att ha fått varit ledig idag. Har bla. varit över hos min nya granne Sofia som har flyttat nått hus bakom mig bara, så tittade på hennes mysiga etta och pratade lite:-) När jag kom hem så åt jag middag samtidigt som jag spenderade över en timma med Ida i telefonen, har även målat naglarna och kikat runt lite på datorn. Har spanat in en bikini som jag är väldigt sugen på att beställa hem, trosorna tillhör egentligen inte överdelen men jag tyckte det var fina ihop iaf. Men jag ska inte besälla någon bikini än, känns inte så aktuellt när man kollar ut genom fönstert, haha! Ja, det var väl det, nu måste jag plocka in min tvätt och försöka komma i säng skapligt ikväll, öppnar imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback