världens tråkigaste inlägg

Har precis ätit en tallrik med havregrynsgröt och blåbär idag med, väldigt gott med blåbär i måste jag säga. Jag som annars bara äter min havregrynsgröt med sötningsmedel på och så mjölk såklart. Jaja, om ett tag ska jag gå ner till gymmet för att träna. Sen hem igen och invänta jobb, idag jobbar jag mellan 16-22.15! 
 
Ps. En notis till mig själv. Ge aldrig Torsten ostbågar/popcorn eller kyckling eller något sånt. Igårkväll var Ida och Malin över en liten stund och han fick smaka på både Idas kyckling, sen fick han nått popcorn av Malin och innan det fick han två ostbågar av mig och Chrille. Och vem vaknar strax efter två på morgonen av att en katt står och kräks i vardagsrummet? Jo, jag och det är jag som får gå och torka upp denna underbara spya, som då hade hamnat på den vita vardagsrums mattan. Nej, från och med nu så får han inte smaka, inte en smula inte kul för mig eller för honom. Heheh! 

Kommentarer
Postat av: Malii

Ääääschuuuu

2013-01-24 @ 14:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback