vilken dag!

Puh!
Nu ligger jag hemma i min säng efter en minst sagt fartfylld dag. Vart ska jag börja? Skivinspelningen var ju minst sagt speciell, då Lina skulle få sjunga/ spela in Carolas "Tommy tycker om mig" fast än hon skulle byta ut Tommy mot sin fästmans namn. Det roliga var bara den att hon aldrig hört låten innan. Haha! Men efter ett par omgångar så satte hon den, även vi fick gå in i båset och sjunga för att sen lägga ihop allt på en skiva. Sen var det som sagt dags för omslagsfoto och vi spökade ut oss med den rekvisitan vi hittade. Vidare mot en libanesisk restaurang där vi fick jätte god mat, massa små plock, vin, vattenpipa och en tårta med en snopp i marsipan på till efterrätt. Slutade med att man var tvungen att knäppa upp byxknappen. Hade iaf en väldigt rolig dag med härliga kollegor och massa skratt. Nu är det dock dags att sova, är helt slut. Godnatt:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback