sju kamp och utgång

Blev en väldigt lyckad dag igår.
Vi körde sju kamp och varvade med både cider, vin och rose mellan grenarna och sen avslutade vi med två karuseller. Var av jag ångrar den ena (insane) nu har jag dock fått veta hur det känns att börja gråta av ren panik och rädsla. Trodde såklart att den skulle vara jätte rolig men nej, jag bara grät, blundade och trodde jag skulle dö under hela åket. När jag hoppar av så påverkar en av personalen att jag har mascara under hela ögonen. Haha!
Efter grönan gick vi vidare mot Josefinas och avslutade på Cafet. Jag och Chrille åkte hem vid tre tiden och de andra festade vidare. Vilket var mitt initiativ och Chrille borde tacka mig för det. Annars hade han inte fått en minuts sömn i kroppen innan han skulle upp och jobba. Nu fick han ändå 3.5 timma, hehe. Jag har inte sovit så mycket mer jag heller. Kunde inte sova ut imorse, utan ville bara ut och lägga mig när termometern visar 30 grader. Men borde dock försöka sova nån timma snart, med tanke på att jag jobbar extra och slutar tio ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback