alltid är det nått...

Pust!
Kom precis hem från värdens tuffaste xfit pass. Efter halva passet var det typ nära döden upplevelse. Men jag tog mig igenom det tillslut. På tal om xfit så finns det en sak jag inte gillar med min kropp som jag har fått efter ett antal xfit och andra styrke-pass. Och det där en så kallad "tjur-nacke" tycker inte alls att det är snyggt på tjejer, framförallt inte när man använder linnen som är lite smalare (som träningslinnen) då själva banden lixom ligger på en muskel (bula) vilket ser fult ut, enligt mig. Men men, alltid är det nått. Nu ska jag få i mig något att äta samt ta en dusch sen åka mot jobbet. Kör till åtta ikväll så det blir inte så mycket av lördag för min del inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback