godmorgon

Har en ledig dag framför mig, som om inte det vore nog så är jag ledig imorgon med. Ledig två dagar (lör-sön) jobbade en (igår) och så ledig två till. Värsta lyxen! Men, det är bara att passa på att njuta för att sen smäller det till. Har även fått en hel extra helg denna månad plus en extra lördag. Så att det kanske inte blir så mycket till liv på helgerna, men klirr blir det iaf i kassan. Funderar också på att börja lägga undan en slant till semester kassan nu. För att utomlands ska vi, frågan är bara vart. Nu måste jag iaf få i mig lite frukost. Sen invänta lunchpasset som idag är utbytt till 60min aerobic som är det roligaste jag vet!

Bilderna är på mitt nya träningslinne, en opraktisk färg men väldigt fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback