tittar på gamla bilder

Ligger just nu i soffan och bloggar från datorn, minns inte sist jag satte på min dator. Just för att jag tycker att det är "jobbigt" mycket smidigare att använda telefonen och för att min dator inte är den bästa och snabbaste. Börjar bli dags att skrota denna och skaffa mig en ny? Samtidigt som jag inte känner nått stort behov av en dator, när jag som sagt gör allt genom telefonen. Jaja, hur som helst är det iaf väldigt kul att ligga och titta igenom alla bilder. Har till 90% bara album från alla utomlands resor man gjort genom åren allt från party resor från Alanya och Rhodos till mys semestrar med Chrille... mamma och Jocke. Väldigt kul att se tillbaka på :-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback