våffel dagen

Och där gick luften ur mig. Det har varit en fullspäckad men bra måndag. Började med att möta upp Ida på stan för lite snabb shopping på en timma innan jobbet. Fick inte med mig något av de tre sakerna som jag tänkte. Då två av dom var slut :-( men ska kolla om de finns på ett annat Lindex. Kom istället hem med en lång klänning, två linnen, en t-shirt och två par trosor :-) Fick sluta lite tidigare på jobbet idag, vilket gjorde att jag precis hann iväg och träna. Det blev 15min core samt 60min xfit. Mellan passen så hällde jag i mig en drick yoghurt men kände mig lite halv skakis på xfiten eftersom jag bara åt en liten sallad till lunch. Men när jag kom hem hade Chrille gräddat våfflor så idag har jag synat lite. Nu blir det bara till att slappa lite i soffan resen av kvällen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback