laddad

Godmorgon måndag!
Jag är riktigt laddad inför ny vecka. Först och främst för att Malin kommer hem från Norge ett par dagar och jag får träffa henne <3 sen för att jag är sugen på att ta tag i träningen igen, eller som jag brukar. Förra veckan tappade jag suget inför allt som hade med mat och träning att göra. Vilket resulterade i ett pass på gymmet samt n mindre bra mat vecka. Så den här veckan tänkte jag gå all in, när jag ändå har möjlighet att kunna gå på alla dessa pass och det inte krockar med jobb.

Måndag: functional training 60min
Tisdag: step 45min & core 15min
Onsdag: intervall spinning 60min
Tisdag: styrkepass 60min
Fredag: step 45min (om jag kommer upp ut sängen 5.50 med tankte på att jag stänger kvällen innan) annars blir det en vilodag.
Lördag: Xfit 60min
Söndag: vila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback