lugn jobb helg

Godmorgon.
Tog sovmorgon till tio idag. Kände att jag behövde det eftersom att jag gick och la mig så sent igår. Det har varit en lugn helg för min del. I fredags var Christin över, vi åt middag tillsammans och tog igen en massa förlorad tid. Igår jobbade jag tio timmar (var av tre av dom jobbade jag över) just nu tänker jag bara på pengarna (fickpengar till resan kommer inte av sig själv) så det gjorde mig inte så mycket att jobba så länge en lördag. Jag och Ida åkte hem till henne efter jobbet och hade en lugnt myskväll med alldeles för mycket onyttigheter. Måste komma tillbaka på banan igen känner jag, har börjat spåra ur lite för ofta ;-) men det går ju i vågor det där. Men på tal om mat, så ska jag ta mig till affären och handla frukost. Det ekar nästan i vår kyl och jag är jätte hungrig och det går inte ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback