hörs snart igen!

Usch så tråkigt det är att blogga för tillfället, tyvärr. Så jag ligger nog lågt på den fronten en liten stund tills jag känner för att skriva igen :-)
Just nu kan jag meddela att jag jobbat kväll hela veckan. Kom nyss hem och är nu ledig två dagar i rad. Super härligt!
Imorgon ska jag umgås med Malin hela dagen som har varit hemma en snabbis från Norge och åker redan på fredag morgon. Ska försöka få med henne upp på morgonpass imorgonbitti. Så Malin, vad säger du?
I övrigt så hämnade jag ut min "brudtärna klänning" som jag ska ha på mammas bröllop den 30/11. Dock var den alldeles för liten över bysten :-(
Självklart finns det ingen större storlek på lager och den gick heller inte att sy ut sa skräddaren. Så jag får nu tänka om. Vilket är synd då den är helt ljuvlig. Det är en långklänning med jätte fint tyg och samma färg som mammas bukett. Men men, jävla tuttar rent ut sagt.
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Emma

Dags att höras igen Linn!!! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback