längtar till imorgon

Då vi äntligen slipper vara bil lösa och får hämta lilla ärtan, som vi så fint har döpt den till. Jag är hur glad som helst just nu. Känns som att vi har gjort en riktigt bra affär. Fast än bil affärer aldrig är "bra" affärer. Men vi får iprincip en ny bil för ett bra pris samt att vi fick ett par sprillans nya vinterdäck för halva priset, tack vare morfar <3 som är en väldigt bra förhandlare. Imorgon kl. 13.00 är den ny servad och redo för att köras iväg och jag längtar ihjäl mig. Kommer nog bara att sitta och små flina bakom ratten om jag känner mig rätt.
Känslan över att ha en bil som inte går sönder stup i kvarten och kostar massa pengar i reparationer känns hur härligt som helst :-)


Kommentarer
Postat av: Emma

ROADTRIP SNART! <3

2013-10-02 @ 16:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback