update

Lusten till att blogga går ju upp och ner. Ibland blir de flera inlägg om dagen och de senaste dagarna har jag varken haft lust eller kommer på något att skriva. 
Men vi kör en liten snabb genomgång av helgen som varit. 
Då det blev en väldigt lugn och skön sådan. Lördagskvällen spenderades tillsammans med Johanna hos mig. Vi åt middag och sen satte vi oss ute på balkongen och snackade massa skit. 
Drack te och åt choklad, när det blev mörkt åkte en extra tröja på och ljusen tändes. Så mysigt
I söndags så jobbade jag extra. Slutade 15 och där efter åkte jag hem till Johanna i Nykvarn. Jag hjälpte henne att färga hennes hår. Rött! Jätte fint blev det. Väldigt impulsivt dock. Jag nämnde kvällen innan att jag trodde hon skulle passa bra i rött, dagen efter så var det sagt och gjort. Till skillnad från mig som aldrig vågar göra någon direkt förändring med håret. Har "alltid sett lika dan ut" dock "stolt" över mig själv som varit löshårsfri i ett år. Innan dess så höll jag ju på i ett par år. Även om jag saknar det ibland så är det förbannat skönt att vara utan. Och då ska ni bara veta den känslan när vi var utomlands och jag kunde doppa huvudet (håret) i vattnet när jag ville. Utan att riskera att förstöra frillan av saltvattet eller bli grönhårig av poolvattet.
Aja, nu spårade kanske det här inlägget ut litegrann. Men det jag ville komma fram till nu i det sist nämnda var iaf att det är härligt med såna modiga och impulsiva människor, tycker jag iaf :-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback