träningsvärk & lite badrumsfynd

Godkväll. 

Idag har mina lår och rumpa fått lida av dagens träningspass (som sagt). 
Bytte snabbt bort mitt arbetspass från att stå i informationen till att bara få sitta i kassan direkt när jag kom. För kunde knappt stå på benen. Hoppas att det känns bättre imorgon för har nämligen bestämt att träna med Steffie då. 

Har från det ena till det andra precis shoppat lite nytt till badrummet. 
Vi har nu allt i turkost där inne, eftersom vi har sånt gräsligt turkost gammalt kakel där inne så har jag fortsatt att matcha på det spåret. Men nu ska det in lite gråa nyanser. 

Ett duschdraperi, två handdukar, två ljuslyktor samt två "korgar" fick det bli. 
Allt klickade jag hem på Hm's rea. Och med koderna 2925 & 1825 fick jag fri frakt och 50kr rabatt. Så för allt det där betalar jag bara 270kr. Bra va? 

Nu är det dags att sova. Imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback