hemma

Kom hem inatt. Idag har jag varit hos Ida och hämtat Torsten. Hände en läskig sak med honom i bilen påväg hem. Då han började att deggla jätte mycket. Jag svängde av vägen och tog ut honom ur buren. Han var jätte svag och dregglet rann ut ur munnen så hela hans haka var helt blöt. Det kom även ut som spott ur munnen på honom. Garanterat fick han nån form av värmeutslag. Jag skyndade mig hem och så la vi en kall handduk över honom osv. Nu mår han bra. Men snarkars djur i varma bilar säger jag bara. Dom bokstavligen talat kokar under all päls. 
Annars så har vi varit iväg och storhandlat. Fyllt upp med lite extra gott, de är ju trotts allt semester. 




Kommentarer
Postat av: Nanette

Kan va så att Torsten blev åksjuk , känner igen symptomen , Konstantin blir alltid det när han åker bil..
Kram på dej!

2014-07-27 @ 21:51:45
Postat av: Linn

Ja, jag tänkte också på det. Usch.. Var ingen trevlig syn de där inte. Men han har aldrig fått de förr när han åkt bil.
Men de gick över så fort han kom in i lägenheten som tut var. Kram på dig med :)

2014-07-27 @ 23:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback