inför Kroatien

Kom nyss hem från stan. Var nere en snabbis för att hämta ut ett Nelly paket samt att köpa ett nytt puder. Klickade hem ett sista minuten paket inför resan. Ett par espandrillos, en tröja på rean samt en byxdress. Allt satt som en smäck. Vilket jag är både glad och förvånad över att byxdressen gjorde. Jag har testat hur många som helst i butiker, men ingen känts bra. Har också beställt hem men skickat tillbaka. Billig var den också. 199kr tror jag, att jag fick betala för den. 
Hur som. Fyndade även en bikini på Hm. Jag har svårt att hitta just överdelar men denna satt bra och var nedsatt till bara 50kr. Tyvärr fanns det inga trosor till men svarta funkar alltid. 






Kommentarer
Postat av: Mikaela

Trosorna som hör till satt ändå inge bra.. Iaf inte på mig! Så jag kör också på svart underdel till :)

Postat av: Linn

Okej, dåså då gör det igenting :-)

2014-07-15 @ 23:00:30
Postat av: Linn

Okej, dåså då gör det igenting :-)

2014-07-15 @ 23:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback