midsommar klänning

Ikväll har jag testat ett antal klänningar för att försöka hitta nån att ha på mig på midsommar. Vilket imorgon bara är en vecka kvar. Det står i alla fall mellan någon av dessa, som det känns just nu. Hinner säkert ändra mig. Båda två är från London (Forever 21) och jag har inte haft möjlighet att använda dom än så båda är som nya. Det jag vill komma fram till är i alla fall att det börjar dra ihop sig och det är snart dags att bestämma sig om man ska beställa en krans i år igen. Så de matchar. Islands problem... Hehe! 


Kommentarer
Postat av: Anna

Båda är ju super fina! Kanske kommer och rotar i din garderob innan festen om jag inte lyckats hitta något... 😊😘

2014-06-17 @ 00:12:27
Postat av: Linn

Tack 🌸 jag lovar att du får rota hur mycket du vill... 😘😘

2014-06-17 @ 17:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback