dagarna som gått ...

Godkväll på er. 
Vilka bra dagar det har varit. 
Har umgåtts med mina fina vänner hela helgen. Allt från myskväll framför lets dance till att skaka rumpa på torekälbeget till Måns Zelmerlöv. Vi har även fikat, ätit tacos och kollat på film. 
Idag öppnade jag på jobbet tillsammans med Ida. Att hon försov sig och inte svarade när jag ringde henne hundratiogånger och det slutar med att jag åker hem till henne och plingar på och att det var snö ute när jag vaknade. Det spelar ingen till. Det har varit en bra dag ändå. Tiden gick väldigt fort och när jag kommer hem har Chrille lagat en tidig middag. Inte vilken vanlig måndags middag som helst. 
Har även varit och tränat. Idag belv det en timmas stepp och en halv timmas styrka. Nu är det dags för en dusch och göra kväll. Hej så länge! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback