Semlor och London

Efter jobbet ikväll så åkte jag hem till Ida. Hon bjöd mig och Malin på semla och vi bokade en London resa.
Om exakt tre veckor åker vi tre och Maria två dagar till London för att shoppa. Så ja, en natt stannar vi bara men får två hela dagar. Och de ska bara spenderas ut och in i massa affärer och så även ett stopp eller två för att äta en bit mat.
Längtar verkligen jätte mycket. Framför allt då jag snålar in på allt just nu och tänker hela tiden en gång till innan jag köper något. Och frågar mig själv om de är värt eller om jag hellre vill spara de till London. Det har dock spårat ur, börjar att tveka på kronor här och där. Herregud, som en riklig tant. Men de är lite kul ändå. Allt för att kunna handla mycket sen... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback