få tillbaka motivationen

Näe, nu får det vara bra. 
Man måste komma på det själv. Och igår så kände jag mig som en jäst muffin när jag vaknade. 
Det har blivit alldeles för lite gymbesök den senaste månaden och alldeles för mycket av livets goda helt enkelt. Vilket resulterar i en muffins mage. 

Nu har jag lagt upp ett tränings schema för denna vecka och det är alltid en bra början. 

Måndag: 1h step & 30min styrka 
Tisdag: 1h powercircle (kondition & styrke pass) 
Onsdag: pw & 1h aerobic 
Torsdag: 45min styrkepass 
Fredag: pw
Lördag: vila 
Söndag: pw 





Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh powercirkle lät askul!!!

2014-05-06 @ 14:28:18
Postat av: Linn

Det kan jag lova dig att det inte var😂 Haha! Men sjukt bra träning👌👏

2014-05-06 @ 21:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback