som nytt med lite sprayfärg

Jag älskar verkligen koppar färg i heminredning. Dock hade jag inte så mycket i det, utan det mesta var i silver. Istället för att köpa massa nya prylar så har jag idag varit på jakt efter en sprayfärg. Vilket inte var det lättaste. Hittade dock denna på biltema i Botkyrka, vilket var den näst sista flaskan. Var tidigare på biltema här i Södertälje och där var det helt slut, de skulle få in nya nån gång i juli. 
Hur som så åkte jag upp och köpte den näst sista flaskan för 60kr och för den pengen så kunde jag göra om en hel del. 

Innan: 

Under: 

Efter:


Jag är jätte nöjd. Framförallt med ljusstakarna på eldstaden som jag ville ha i koppar ända sen jag köpte dom, men hittade inga. Sen blev den gamla, runda vita, Ikea lampan i köket som en helt annan lampa. 

Kommentarer
Postat av: Johanna Stenberg Norrman

Asså wow!!! Måste köpa! Skitsnyggt ju!

2014-05-12 @ 16:24:45
Postat av: Linn

Tack jojoooooo sjukt nöjd 😁👏

2014-05-12 @ 17:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback