ompysslade

Vilken bra lördag jag hade. Då jag tidigare jobbat två helger i rad så var det så mysigt att få hitta på något. 
Dagen började med en fika hos min lillebror som fyllde år. Där efter så hämtar Jocke och Sofia oss. Tanken var att vi skulle setts senare över en middag men de hade en liten överraskning åt oss mitt på dagen. 
Vi åkte ut till Taxinge slott och blev bjudna på fika (ja mycket fikande). Både jag och Sofia brukar ofta föreslå den där fikan, men de brukar mest bli bakslag då ingen av killarna tycker att det är så mysigt som vi tycker att det är där ute.
 
När vi kommer hem så kryper jag och Sofia upp i soffan med ett varsitt glas vin och killarna kämpar på i köket. 
Till middag blev det plankstek och hemmagjord bea och en pannacotta till efterrätt. Alla hade matkoma hela kvällen efter det här. Vi avslutade kvällen med att spela spel. Jag och Sofia vann med hästlängder. 

Det har ju hänt lite annat skoj dessa dagar också när jag inte varit så aktiv här på bloggen. Framför allt en sak, uppdaterar er om de senare. Nu är det frukost som gäller. Råkade visst sova till 11.30. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback