drömhåret för en stund

För en vecka sedan beställde jag hem löshår från rapunzel of Sweden. Wow säger jag bara. Vilket hår! 
En ren chansning att beställa genom internet, då det är svårt med färgen. Men efter lite googlade och youtubande så bestämde jag mig för att klicka hem den mörkblonda. Sagt och gjort och håret blev så bra. Som ni kanske vet så hade jag extainsions förut. För snart 1,5 år sedan tog jag ut mina för sista gången och lät håret vila. Ibland saknar jag det och då kan man ju faktiskt använda clips. Har haft det innan också men tycker mest att det är jobbigt. Är orolig för att det ska åka av och tycker inte det sitter bra. Men dessa var ett undantag. Kunde dansa och svänga med huvudet hur mycket jag ville, det satt där det satt. Behövde inte fixa till dom under hela kvällen. Så för att runda av detta så måste jag säga att jag är så sjukt nöjd. Önskar dock att man föddes med en sån här man. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback