om alla måndagar vore som denna ...

Vilken dag! 

Vaknade imorse helt utvilad. Har tagit igen massa sömn, sovit väldigt dåligt ett tag och legat uppe och vridit och vänt på mig på nätterna. Hur som, idag stängde jag av alarmet och vaknade vid tio. Somnade tidig igår kväll vilket resulterade i att jag sovit i tolv timmar. Så skönt! Efter Chrille slutat jobbet åkte vi till pershagens skogar och plockade svamp (igen). Den här gången hittade vi bra mycket mer vilket resulterade i en proppfull korg efter två timmar i skogen. Och så en lunch pause på det, som bestod av äggmackor. Kan inte sluta tycka att det är så skönt och mysigt att bara sitta där, någonstans i en skog och äta lunch. Det smackar lixom dubbelt så bra. När vi kom hem åkte jag och tränade, kom hem, tog ett bad och blev serverad en kantarellpaj till middag. Nu sitter jag med en kopp te i soffan och tittar tv. 
Hej så läge :-) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback