sälja av gamla saker

Hej på er! 

Den här förmiddagen har spenderats på vinden. Har fått för mig att vi har alldeles för mycket skit hemma och där uppe. Saker som det egentligen inte är fel på, som man faktiskt kan sälja. 
Idag ska jag sälja två saker. Resterande saker har jag bestämt tid och träff med, med folk på fredag. Det dyraste hittills är min gamla handdammsugare (som det inte är något fel på) men som bara har legat uppe på vinden, som jag ska sälja för 400kr resterande saker är små saker som inrednings prylar och en liten katt kläsbräda för små pengar. Men som jag ändå får 1100kr för (allt) så det är ändå en lättförtjänt tusenlapp för saker som ändå bara ligger i kartonger på vinden :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback