äntligen måndag

Godmorgon

Härligt med måndag och ny vecka. Helgen är förbi och jobbar kort vecka nu, endast fyra dagar. Så skönt efter den här helgen. Idag jobbar jag dock sex timmar ikväll. Röddag så tackar inte nej till dubbeltbetalt en måndag. Börjar inte förns 16 idag så ska träffa mamma om en stund över en lång promenad. 

Igår när jag slutade jobbet så kommer jag hem till en överaskning. Frågade Chrille om de var min födelsedag eller nått då jag precis fått den där mattan. Han hade shoppat en marmorbricka. Jag älskar den. Hej då min hemmagjorda bricka klädd i marmorplast. Den här så maffig och tung. Ska shoppa lite oljor att fylla den med. Nu vill vi bara ha våra nya köksmöbler som vi ska köpa begagnat av chrilles syster. Sen är köket komplett med bord och stolar, matta, taklampa och bricka. Då visar jag helheten. 
Det var förstesten inte bara till mig han hade med sig en present hem, utan bebis fick också en.
I paketet låg en Sophie giraff. Jag tycker att dom är så söta. Det är en leksak som bebisen kan dregla på hur mycket den vill, den är helt giftfri mm. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback