dags att uppdatera sommar garderoben

Här om dagen testade alla mina sommarkläder. Som jag nämnde i tidigate inlägg så är det inte mycket som passar just nu. Vilket jag har accepterat men är i stort behov av nya kläder. Känns ändå dumt att shoppa loss på massa nytt som sen bara kommer ligga, vill såklart komma i mina vanliga kläder när jag är färdig bakad. 
Men kommer inte undan och måste ha lite nytt. Framförallt nu inför resan, det är inte som innan och lägga ner kläder i väskan jag vill ha på mig den veckan. Utan kan jag ha den här? Hur sitter den? Passar den? 
Även om jag får på mig 90% av alla kläder så är det ändå inte mycket som ser bra ut med mage. Redan korta klänningar blir helt plötligt mus-korta, kläder stramar inte bara åt över magen utan även över brösten. Eller så ser den där söta blusen helt plötsligt jätte utmanande ut med mina "nya bröst". 
Kort och gott så måste jag hitta lite nytt som passar. Sånt som man kan variera med och som är skönt. 
På lördag ska jag och mamma till Skärholmen så hoppas jag kommer hem med lite passade sommarkläder. 
Slängde ihop lite saker från hm, så här skulle jag vilja se ut i Grekland iaf :-) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bikinin å de röda shortsen 😍😍😍

2015-04-24 @ 10:31:40
Postat av: Anonym

Bikinin å de röda shortsen 😍😍😍

2015-04-24 @ 10:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback