måndag

Dagen började inte på bästa sätt. Öppnade på jobbet imorse och hinner inte mer än att vara med på morgonmötet i några minuter innan jag sätter mig på huk då jag kände mig lite yr. När jag sen ställer mig upp så viker sig benen och jag är på väg att svimma.Känseln försvann en stund i händer och fötter och jag blev alldeles kallsvettig. Efter en stund så kändes det bättre och jag krigade på hela dagen. 
Nu ligger jag i sängen och tar det väldigt lungt. Har ätit choklad och planerar inte att göra många knop idag :-) 
Om det upprepar sig igen så måste jag såklart kolla mina värden på nytt. Men hoppas såklart bara att det var ett engångs tillfälle och att blodsockret inte var på topp, just idag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback