en ensam natt

Och så fick jag även denna dag att gå. Känns som sagt just nu som att dagarna går i ett och att det går långsamt nu. 
Förmiddagen spenderades som sagt hos Ida, sen ett besök hos barnmorskan och så blev det en middag på kolgrillen med mamma innan jag åkte hem igen. 
Har tittar på idol och ätit, fick i mig ett helt paket vindruvor, tre hårdmackor och en kopp te. Finns det inget stopp i den här kroppen eller? 
Inatt vaknade jag så hungrig, så tror jag slipper det denna natt. På tal om natt så är det snart dags att gå och lägga sig. 
Drar mig dock lite inför det ikväll, Chrille jobbar natt och jag ska för första gången sova själv i det nya boendet. Inge synd om mig, men någon av er kanske förstår min känsla. Men det kommer gå bra, är så trött... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback