gårdagens fina gåvor

Så mycket saker... 
Jag tror vårt hem är redo för en bebis nu "bara jag kvar som ska bli det". 
Skämt och sido, jag blir redo när hon vill ut. Känns bara så sjukt overkligt att det är ungefär sex veckor kvar tills jag ska bli mamma. 
Hur som, här är alla fina saker vi blev bortskämda med igår. Ser nu att jag har missat lite ändå. Som bla. nappflaska som satt på blöjtårtan som ligger i redo i ett skåp i köket och även haklapparna som satt där på. 
Och så den rosa fina värmekudden kom inte heller med på bild. Något jag ska testa ganska nu. Ska dock lägga den i frysen för att sen lägga över min klåda, tror det kan bli riktigt skönt. 

Så mycket fina kläder. 


Första ungen i Gnesta med en Armani napp antar jag? Haha :-) 

Alla produkter och blöjor flyddes på i skötbordet. Nu finns det som sagt saker så vi borde klara oss ett tag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback