längtan efter bebis utanför magen

Saker jag saknar: 

Att ligga på mage.
Att ha på mig jeans och mina vanliga kläder.
Att snöra på mig gympaskorna och ta en lång promenad.
Att gå på ett riktigt roligt stepp pass med hög musik. 
Att dricka ett glas vin tillsammans med massa goda ostar och charkisar. 
Att få orken tillbaka och viljan till att piffa till mig lite och att få känna mig fin
Att sova gott om natten och inte behöva springa upp för att kissa flera gånger. 
(Dock antar jag att det blir fler sömnlösa nätter med en bebis utanför magen än i magen). 

Detta är en kort lista på det störta sakerna jag verkligen saknar just nu. 
Tänk bara känslan när hon är här i höst. Att få ta en lång pw med vagnen och orka vara ute minst en timma i rask takt. Att få komma hem och ta en dusch, ta ett glas vin och duka fram med en härlig ost bricka och bara krypa upp i soffan. Att titta på en film utan att somna efter fem minuter. Låter kanske inte lika fantastiskt i era öron men i mina är det verkligen något jag längtar efter. Haha!


Att få rota fram denna goding ur garderoben. Tyvärr har bara den där gröna väskan använts vid något enstaka tillfälle förra året. Tänker mig att det är den perfekta höst väskan. Antar dock att den enda väskan som kommer att användas sen är skötväskan, tur att den är fin den med ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback