små kaniner

När bebis var på tapeten och innan jag blev gravid så kunde jag ligga vaken om nätterna och titta runt på massa fina bebis kläder och saker. 
Tänkte för mig själv att "om jag skulle få en flicka skulle jag köpa detta, skulle jag få en pojke skulle jag köpa detta". 
Enda sen dess fastande jag för dessa simpla förvaringskorgar från hm. 
Har velat ha dom sen jag blev gravid och visste att det var en tjej. Nu hade det kommit in igen så beställde precis två utan tvekan. 
En kommer jag att ha på skötbordet och den andra på garderoben. Älskar att jag redan planerat vart jag ska ställa dom. Haha. 


Besöket hos bm idag gick bra, utom att mitt blodtryck stigit. Så vi måste ha koll på det, så det inte sticker iväg för mycket så det blir farligt. 
Annas gick det som sagt bra. Magen mättes och jag/ hon följer kurvan, hade gått upp två kg sen jag vägde mig sist för en månad sen och hjärtat hennes slog på som det skulle <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback