Zzzzz

Så himla trött. Känns som om jag är i de första gravid veckorna igen. 
Idag har jag sovit bort i princip hela dagen. Finns inget stopp. Höll nästan på att somna bakom ratten på väg in till Södertälje idag. Hade tid hos sjukgymnasten och har beställt en tens-apparat för ryggen. Ska bli skönt att ha den i svanken om kvällarna när ländryggen gör som ondast. Oftast så känns det mest då, efter att ha varit igång en hel dag. 
Vi släppte även ut Torsten idag, dock bara en snabbis. Han var rätt feg och luktade sig mest omkring, sen lockade vi in honom igen med godis. Imorgon ska vi släppa han helt, ha dörren öppen på baksidan hela dagen och be till gudarna att han kommer tillbaka så jag kan somna gott :-) 
Nu ska vi leta upp dvdn och sen titta på film i sovrummet. Lär väl inte kunna hålla mig vaknen. Varför är jag så trött? 
Justja, går in i vecka 33 idag också. 
Håller knappt räkningen längre. Drygt sju veckor kvar nu <3



Blev så sugen på pasta idag, så Chrille slängde ihop något eget med bla bacon, grädde och mozarella till middag. Så gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback