ett års fika

Semla är bara 2,5 målad gammal men har redan hunnit med sitt andra 1 års kalas. Idag var vi några mammor hemma hos Jessica och fikade för Agnes fyllt år. 
Chrille hämtade oss efter han slutade vid ett och vi åkte och handlade. Vi handlade näsan bara massa ingredienser till vårt julbak. Chrille gick på semester idag och kommer vara hemma 1,5 vecka. Så skönt! 
Vi har därför bestämt oss för att baka nu i helgen. På själva jul och nyårs afton tänker jag inte räkna points så då ska jag gå lite bananas på allt. 
På affären idag upptäckte jag att mam fått in nya nappar, eller nya motiv och de fick följa med hem. Alltså nappar, vad är egentligen grejen? Hur i allsin dar kan jag tycka det är kul med nappar?

Kaninen och musen är nyast i samlingen. 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hihi du skrev semla 🙈😂❤️😍 vår lilla goda semla 😋💜💕

2015-12-17 @ 19:01:23
Postat av: Linn

Haha! 😂 ja men de är ju ändå hennes andra namn ❤️

2015-12-17 @ 20:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback