grodan

Vilken härlig dag! 
Vi började med ett besök hos BVC. Nästa besök blir den 28e då ska hon ta sin tre månaders spruta och jag fruktar redan inför den. Usch. 
Den här gången hade hon lagt på sig massor i vikt, förra besöket hade hon gått ner så vi kontrollerade vikten idag. Nu väger min "lilla" bebis nästan fem kilo 4,9 för att vara exakt. Det går undan nu. 
Efter besöket mötte vi upp Malin vid tåget, vi tog en lång promenad och åt sen en lunch hos mig. 
Ut igen för att möta upp Emma och vi gick alla hem till Ida. Där blev det fika och bebis mys i soffan. Chrille kom också över efter jobbet. Nu är vi hemma och har ätit middag. 



Alltså min lilla groda. Hur lik är hon inte en groda på den sista bilen? Så ser man iaf ut när man drar ut nappen ur munnen på na. Och titta vilka långa ögonfransar hon börjar få. Även de efter sin far, har hon något från mig? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback