power nap

Hur mysigt ser det inte ut i hennes säng? Jag önska att jag kunde krypa ner bland alla gosedjur men mamman för ligga på mattan och det är precis vad jag gör. Men jag älskar hennes matta, den är så tjock och mjuk så jag ligger rätt bra här ändå. 
Hon somnade så gott i sängen efter ett blöjbyte så tycker hon kan få ligga kvar där, annars används den ju inte än. 
Innan hon somnade så fick hon tag i kaninen och så gosade hon in sig i örat, så söt.
Hon har även börjat att snutta på sin filt och vill ständigt ha händerna i munnen (inte för att hon är hungrig). Så jag testade att ge henne en bit leksak men hon är för liten än, men som sagt hittills åker händer, filtar och kanin öron in i munnen. Tycker det ser så gosigt ut när hon myser med sin filt eller som nu, ett gosedjur. Vet inte om det är medvetet eller inte än men hon drar de iaf till sig. 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du hört talas om en app som heter The wonder weeks? Annars kan jag tipsa om den. Den följer barnets utvecklingsfaser. Där kan man läsa i vilket stadie ens barn är i och vad dem kommer lära sig under perioden. Rätt intressant. Och det stämmer otroligt bra!

2015-12-23 @ 15:44:43
Postat av: Linn

Tack för tipset!
Jag har något liknande men ska ladda ner denna :-)

2015-12-23 @ 16:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback