napphållare

Vad är det med mig och napphållare? Jag älskar napphållarna från elodie details och har en ny i samlingen. 
Jag tycker även att det är kul att köpa nappar, hon gillar mam napparna allra bäst och jag tittar alltid i mataffärer om det fått in nya. Just nu är jag inne på att beställa personliga namn nappar, då får man välja text, motiv och färg själv. 
Trodde aldrig jag skulle bry mig om en sån sak, fast jag tycker som sagt det är kul och näsan beroende framkallande. Vill ha fler, napphållare alltså. När jag klätt henne så kan jag välja vilken som passar bäst till kläderna, haha. Ja de är lika töntigt som det låter. 


Den rosa låg i brevlådan igår och vi får se vilken det blir här näst. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Billigare att "nörda" in på napphållare än barnvagnar iaf 😜 Det brukar ju annars vara standard att vi mammor vill byta ofta.

2015-12-08 @ 15:26:00
Postat av: Linn

sant 🙊 men skulle inte tacka nej till en till, men vi är nöjda med vår britax och det kostar som sagt en hel del med en nu vagn så vi får nog vänta lite på den fronten tills vi slår till på en ny 😍

2015-12-08 @ 17:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback